Thursday, March 5, 2009

MRSM KUANTAN 92 93


Awal pagi semalam saya dikejutkan dengan berita ragging di MRSM Kuantan. Teringat balik masa sekolah dulu. Apatah lagi saya memang budak MARESMA QTN tapi batch 92 93. Orientasi kena dengan senior tapi setakat cium dan katakan pada pokok 'i luv u'. Masa tu memang berkuat kuasa kempen - NO MORE RAGGING. Ingat lagi pesanan warden:- kalau sekarang senior ragging junior, tahun depan yang junior akan jadi senior akan ragging lagi junior. Ragging akan tetap berterusan..so stop ragging.




Banyak kenangan manis masa tu. Rasa nk jejak kasih balik sahabat-sahabat Ex-Maresma Qtn 92 93.

Kalau terlupa pada saya, cuba ingat balik pada pemain gitar band sekolah. kalau tak ingat jugak,hmm...kena datang jumpa saya ler jawabnyer.

Harap sangat untuk e-mail balik pada saya. InsyaAllah kita buat reunion.


To all my Homeroom G/92:-

Azorie, Rohamezan, Jamshid, Azalea, Majdi, Hafez, Adam, Fathul, Haziron,Ilyana and Mummy, Pn Zainon please contact me. Miss u all.

1 comment:

BadRiza said...

Assalamualaykum
rad..I miss you too...!!
-fariza-