Monday, August 31, 2009

HAI-O Apa Kata Mereka Yang Join ?


Sedang duduk2 membelek YM terbaca saya sedikit artikel ini. Kemudian saya terus ke pautan ini utk terus membaca. hmm..ramai yang menghentam rupanya. Dalam kemewahan yang tk putus-putus orang melaknat mereka. Ish..ish..ish..bila lah mereka akan tersedar sedangkan HPA tidak pernah memaksa kita untuk melakukan perkara yang syubhah dengan meminjam apatah lagi yang melanggar syariat. baca lah komen-komen berikut:-


mudah-mudahan kita dapat membantu dan menyelamatkan ekonomi ummah daripada terus dipijak-pijak.


Baru-baru ini saya ada melihat iklan di TV mengenai Hai-O kemudian saya cuba search di internet dan terbaca komen dari orang yang telah join :
aku just nak inform aku da terkena dgn HAI-O mcm janji diorang tabur.memang da masuk iklan tv.tp kena pikir gak yg masuk iklan tu ntah org yg da berapa tahun buat pun aku x tau..aku bukan nak kondem HAI-O..sbb aku da kena aku kena gak bgtau korang..20 ribu bukan sikit.bdk2 hai-o ni akan cube sedaya upaya utk tarik korang smpi korang join..pastu dorang kaut untung dari duit korang..diorang pancing korang dgn kete mewah dorang(no plat 369).skang ni da dekat 2 tahun aku buat smua aku cite x nak join sbb diorang lebih tau nilai 20 ribu tu mcm ne..ni smua silap aku lg elok kalu 20 ribu tu aku wat beli umah dulu..wat duit kawin ke.tp aku mudah sgt pervaya kat org.skang ni upline aku pun wat x tau je..dia tgk aku x da prospek dia biarkan aku je terumbang- ambing.aku cite ni pengalaman aku just nak kongsi ngan korang.aku x nak korang jd mcm aku..biar la aku wat amal mcm ni bgtau kat korang drp menipu org… .mmg mampu pakai kete mewah la mcm2 lg tp tu semua duit org bawah… org atas dok senang je goyang kaki..whatever korang renungkan la..sebelum memulakan sesuatu buat research dulu.jgn main terjah je nanti makn diri… HAI-O la yg sbbkan aku berutang dgn bank..silap aku… silap aku smua ni..terlalu mudah percaya dgn kate2 bdk HAI-O(369).bnyk lg cr nak cari wit… ALLAH yg bg kite rezeki bkn HAI-O… ..ni aku nag g tau bdk2 ni mcm2 HAI-O ni mcm2 cara nak perdayakan org ngan cek2 duit diorang(padahal bdk2 HAI-O ni edit cek2 diorang gunakan photoshop kalu nak kaya mcm2 cara cari utk tipu)..ni cerita bkn aku reka tp mmg btl2 jd kat aku..aku cerita ni LILLAHITAALA..smuanye kat tgn korang pikir2 kan la.memang bdk2 HAI-O(369) niI da dilatih utk menarik korang join HAI-O..menggoda kite utk join HAI-O dgn pelbagai cara.korang hati2 la bila nak join (MLM) ni..aku bukan nak racun tp korang renung la sendiri.sbb aku da TERKENA ngan HAI-O ni..


tak baikla dapat duit hasil poket orang..saya ada sorang kawan..join hai-o baru 3 bln…baru2 ni ada d.line baru nk pinjam 30k untuk 15 set bio aura.. dia punya la suka sampai tak boleh tido malam sebab memikirkan bonus beribu ringgit yang dia akan dapat nanti…kesiankan..? tapi saya lagi kesian dengan d.line dia tu..bakal menanggung hutang 30k.. banyak tu..dan dia pulak nak kena cari d.line yg boleh buat macam dia untuk dapat seperti yg u.line dia dapat.. kesian kesian.. bukan senang nak cari tu…


hai o?baik tak pyh join la..lbh baik korang pkr bt bnda ln yg lg berfaedah dgn duit 21k tu..bsr jumlahnya tu…aku dah terkena dgn hai o ni..skrg hdp aku lg ssh drp dulu.ingt nk senang,tp lg ssh..


lagi satu..dalam hai o ni..untungnya lebih kepada cari orang join..sama macam DCHL..kiranya makan untung atas duit orang..(sian orang tu)….kalau bulan tu plak takde orang,takde la untung..ape bende ni..jual barang ke jual orang?hhehehe.. jangan mare arrr org2 yg join hai-o..teruskan mencari orang…..sampai bila bleh untung?untung pun x maintain..pastu orang yang dah join kat bawah kita tu,nak kena cari org plak..kiranya projek mencari orang ni x habis sampai bila2 la..sian kat org2 yang baru join,nak cari org,kebanyakan dah join..berapa orang sgt yang mampu berbelanja 21K ni? korang pernah DCHL yang buat spa tu.. ha,aku dah p tgk semua prospek dia skali kat KLCC t..hmm..kiranya bleh kwn la dgn Hai-O ni..byk staff kat pejabt aku dok pening kepala.. tiap bulan potong RM700 camtu je…9 tahun beb..sbb dchl ni main yg modal dkt2 37K…


salam, betul saya sokong, dah terkena dgn DCHL, rugi 3k, elok2 takde hutang tambah hutang, mmg menyesal x sudah. Tapi saya mengingatkan sebelum join sesuatu MLM kaji dulu baik buruk untung rugi nya, yang penting usaha, duit takkan datang macam tu je, setakat ni alhamdulillah sy dh merasa dari apa yg saya buat, lebih baik dari DCHL, nak tau? emel/ym saya di awekranggi83@yahoo.com


Memang semuajanji palsu…. Ada seorang upline aku dulu DSM, sekarang nie dengan duit halal padanya yang aku tak halal kan dia sudah pun menjadi CDM. DSM = Duit + Sayang + Member, Sekarang, Curi + Duit + Member =CDM
Memang hampeh tak guna cibai… Harap dia tidak akan berjaya di kemudian hari… Semoga Diberi keinsafan padanya. Jika dia nak insaf daripada menipu orang. Kalau dia sedar ler dia tipu orang… Nasib baik aku punya BIOL Aura dah aku lelong RM 500 SeBIOL Aura… kurang sikit tapi dapat jalan bisness lain…
Semoga ada yang terbaca tidak tertipu dengan HAI-O, Lebih2 Lagi Group 369 (CDM Fauzi) Kereta WISH duit orang…. PDH 3369

Mesti bagi NOMBOR PLATE…. Dapat ler juga aku bantu orang yang nak terkena nanti…. Nampak jer nombor plate tu boleh terus blah…
Satu lagi kalau betul2 hebat mereka yang beli kereta mewah dalm hai-o ni beli ler CASH… kan duit banyak…. kenapa berhutang…. siapa setuju boleh angkat tangan, atau apa saja yang boleh diangkat…

No comments: