Sunday, September 27, 2009

Raya umah cikgu..




Wow! diam tk diam kita dh menghampiri 10 Syawal. Kepada yang dh selesai berpuasa 6, syabas dan tahniah.Namun dalam beraya sakan nie terasa jugak sedih- raya tahun nie saya lebih banyak teringat pada yang dah tkde. pada Maklong, pada Ron, pada PJS Kak Bedah, pada arwah Hj Karim (imam Darul Hidayah yang meninggal acc di tpt kejadian).. saya banyak merasa kehilangan..
Terima kasih pada cikgu2 yang sanggup bersusah payah masak dan meluangkan masa untuk bersama saya. hmmm.. sesungguhnya saya rasa macam nak menangis bila saya dapat jumpa cikgu Shuhaimi yang masakkan mee bandung n lemang + rendang, cikgu Rosman+cikgu Halleyza yang masakkan laksa johor dengan sambal belacan power n last but not least cikgu Khalid+kak Zie yang masakkan nasik minyak..kuuuusssssssssemangat abis diet setahun macam nie. Rasa seronok sangat dapat jumpa cikgu2 balik.Tanpa cikgu2 agaknya saya jadi apa agaknya sekarang nie.
Paling seronok sekali bila dapat jumpa balik salah seorang kawan baik saya-Marlynn yang sanggup bersusah payah balik beraya kt Malaysia. sesungguhnya apa yang berlaku pasti ada hikmahnya...

Kepada semua yang pernah mengenali saya:-
ampun dan maaf saya mohon
andai tersalah kata
terguris hati
halalkan makan minum
0-0 yerrr
salam lebaran
mudah2an tahun depan kita jumpa lagi..

1 comment:

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu