Thursday, February 12, 2009

Saya Politik Ke? Takdelah..

Saya terima komen berkenaan blog saya daripada seorang sahabat lebih kurang begini,
“sejak bila rad tukar jadi blog politik? Elok jgn masukkan bab politik sbb rad berniaga.kena universal.jgn dicap memihak parti tertentu.”

Pada saya, tidak pernah saya memihak pada mana-mana parti cuma saya terkilan dengan para pemimpin. Kerakusan dan salah laku berada pada semua pihak. Keliru dan bimbang senario ini boleh menggugat keselamatan kita semua. Apatah lagi pada anak-anak kita yang bakal menerajui masa depan.

Tujuan saya hanya ingin membuka sedikit minda kita yang agak leka. Apakah kita mampu membendung semua ini daripada ia berterusan sehingga ke generasi akan datang?

Bak kata seorang lagi sahabat :-
‘sokong yang ni pun rakus, sokong yang tu pun rakus. Nk sokong yang mana ek?’

Thanx RK..

2 comments:

Anonymous said...

Salams... kak Rad, bagi saya blog tu ibarat luahan hati kita, dan tempat untuk kita menceritakan, memberi pandangan, pendapat, dan sebagainya dari hati kita sendri. Dan bagi saya ia tak salah 'incase' kak rad memihak mana2 parti pon. Hak kak rad, blog kak rad.. tul tak?? heheheheheh.. anyway.. keep it up!!

KDaily said...

saya sokong. blog adalah cetusan hati nurani kita. bisnes hpa adalah dari hati. inilah kita. politik juga datang dari hati. org tak boleh halang cetusan hati nurani kita. kerana semua adalah baik2 belaka...teruskan