Saturday, June 28, 2008

hanya kau yang mampu


Ku cuba redakan relung hati

Bayangmu yang berlalu pergi

Terlukis di dalam kenangan

Bebas bermain di hatiku


Cerita tentang masa lalu

Cerita tentang kau dan aku

Kini tinggal hanya kenangan

Kau abadi di dalam hatiku


Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi

Membuat ku terpuruk rasa ingin mati

Derita yang mendera kapan akan berakhir

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Cerita tentang masa lalu

Cerita tentang kau dan aku

Kini tinggal hanya kenangan

Kau abadi di dalam hatiku


Harusnya takkan ku biarkan kau pergi

Membuat ku terpuruk rasa ingin mati

Derita yang mendera kapan akan berakhir

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Aku cinta ooohhhhhh

Aku cinta oooooooo

Aku cinta ooohhhhhh

Aku cinta oooooooo

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi

Membuat ku terpuruk rasa ingin mati

Derita yang mendera kapan akan berakhir

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhhhAku cinta oooooooo

Aku cinta ooohhhhhhAku cinta oooooooo

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku ooooo

[Hanya Kau Yang Mampu on http://lyricsmusicvideo.blogspot.com ]

1 comment:

amierahalim said...

ni lagu utk sapa? xkan kecewa lg kot? sapa yg bt kyti kecewa lg ni????