Sunday, April 12, 2009

HARI INI DALAM SEJARAH

11 April 2009, Sibuk dengan PBC Uniten.Almaklumlah slot saya pada pukul 11.00 pg. Selesai slot di Uniten, kami sempat isi perut dulu sebelum bertolak ke PBC Bentong. Dari pagi saya terima ucapan selamat hari lahir daripada yang tk dikenali sehingga lah teman-teman dan keluarga terdekat. Entah kenapa saya rasakan tahun ini cukup berbeza.. thanx to nz,rose,nana,figure2 yg saya tk kenal fon numbernye serta Fatin yg nakal..sbb bgtau pada leader2 Bentong.Selesai slot sinergi di PBC Bentong, MC Mak Ani mengumumkan selamat hari jadi bersama-sama peserta PBC Bentong.
Kami tiba di Uniten dari PBC Bentong pada pukul 9 mlm. Terus naik ke bilik dan berehat seketika memandang kami ada mesyuarat tergempar pada pukul 11mlm.
Sekali lagi saya terharu sangat2.. mesyuarat tergempar bertukar kepada sambutan hari jadi. Tak sangka, dalam kesibukan ber PBC, u all masih sempat buat persiapan. Hadiah, kek dan lagu selamat hari jadi yang dinyanyikan oleh life band SANUSA buat saya sekali lagi menangis..




Thanx to Fatin (mastermind nyer), K Liza, Abg Aznin, Syifa' dan Bahri..juga buat bos yg kirim dari kejauhan.
Thnx nz siap masuk dlm blog lagi...huhuhuh..nti org tau umur kyt la!!!
Terima kasih semua.Ni lah saat yang akan saya abadikan dalam kenangan..

2 comments:

Amran Shams said...

PJS Yati: Saya tak sambut hari jadi. Tapi saya nak ambil kesempatan ni untuk mengucapkan tahniah kerana telah berjaya mecapai tahap PJS walaupun baru awal 30an. Saya doakan supaya terus maju hingga mencapai PJM, insya Allah.

Amran Shams

syifa said...

hehehe.... kali ni dpt geng masuk kapla punyaa!!! slamat slamat slamat panjang umo kak rad!!!